Björn är skön

Jag är så tråkig jag har kollat på Björn gustafsson ett livsverk tre gånger om & om igen jag kan inte sluta skratta åt han han är så rolig. Snart ska jag sova när jag säger det så tänker ni säker det är lördag & du sover elva haha men jag sov hos Regina igår & vi somnade 5 så jag är jätte trött & sen måste jag sova lite Lovisa skulle ringa mig när hon vaknar så jag måste va pigg & glad imorgon tänkte jag :) Nu ska jag kolla på gossip girl sen ska jag nog sova hoppas jag (a), imorgon kommer min Sandra hem yeah skit glad jag är på fredag åker jag & Sandra typ till mitt land om hon får annars åker jag. Nu ska jag nörda mig framför gossipgirl ett tag sen sova så jag kommer nog inte skriva mer idag men vi hörs imorgon god natt <3

Lollo för ett halv år sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0