g's to gents

Kollar på något på mtv som heter g's tog gents det suger men finns inget annat att kolla på väntar på gossipgirl & one tree hill Lollo gick hem två typ så jag har inte gjort något annat än datan ska snart städa lite ser hemskt ut i mitt rum sen efter det ska jag äta & så sen ska jag lägga ut lite bilder från idag. Nu ska jag kolla på film orkar inte med de där g's to gents saken jobbiga dom är. Imorgon har jag inget planerat så vi får se vad som händer.. på onsdag ska jag va med Lollo hon ska typ sova här sen på torsdag ska jag va med lollo, sen på fredag åker jag till landet med eller utan Sandra hoppas med, jag saknar den ungen! Nu ska jag sätta på film Raise your voice den är jätte bra, men nu orkar jag inte skriva så vi hörs senare puss <3
jag saknar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0