1 dag kvar !

IMORGON FYLLER JAG ÅR ! ( glöm inte att gratta ) , hahah men iallafall idag va jag som jag sa med sandra vi gjorde tacos och kolla på tv det gick åt skogen när vi gjorde tacos saken... men det blev gott till slut :) efter det så åkte vi till hande med sandras pappa anders och kolla på lite grejer (a) och efter det åkte vi till länna och efter vi hade varit där ett tag så kom pappa han köpte koss hörlurar till mej wooho! :D,  och nu sitter jag och lyssnar på ngn låt som suger tila tequlia i love you tror jag den heter menmen och så kollar jag på 2 ½ men men det e reklam nu.. men snart börjar vänner så jag får glo på tv i några timmar till hahha! jag kanske lägger ut bilder på mej och sandra å tacos koset! haha pusshej så länge <3 ( jag e asstolt över hörlurarna )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0