haha jag e beroende

Har du pojkvän/flickvän? faktiskt inte
Är du kär? jupp
Hur tidigt stiger du upp? olika
Vem/vilka vet mest om dig? haha jag vet inte
Gillar du att slåss? inte precis
Vad ska du göra ikväll? chilla
Har du många killkompisar? aa ganska
Har du utländska föräldrar? nej
Var har du ont? i halsen
Är du bra på att måla? haha nej

Vem kramade du senast? sandra
Vad längtar du till? värmen utomlands/ sommaren
Har du körkort? ja självklart?
Favoritgodis? ALLT!
Morgon- eller nattmänniska? natt
Sparare eller slösare? slösare
Har du några homosexuella vänner? jag vene
Bio eller promenad? bio

Är du kittlig? ja
Rädd för insekter? ja vissa
Anser du att du är stark? SJÄLVKLART


Vad gör du om du får hicka? dampar
Startsida? msn sak
Är du alltid välorganiserad? va?
Älskar du måndagar? hatar
Läser du mycket? sådär

Hur är vädret hos dig? Kallt
Skullde du vilja vara nån annan? I så fall vem? nopp
Favoritplats hemma? mitt rum

Innan jag går hemifrån kollar jag att? det e låst
Jag äter för mycket? japp
Jag brukar alltid? göra nått (a)
Jag har svårt att? somna ibland
Har du lätt att bli arg eller upprörd? sådär
Har du mobiltelefon och isåfall, använder du den mycket? e beroende av den
Är det något speciellt du längtar efter just nu? ja att bli frisk ( förkyld)
Önskar du att du var någon annanstans just nu? japp utomlands


Kommentarer
Postat av: Kjellis. <3

Spännande läsning. xD PUSS <3

2009-02-08 @ 13:42:26
URL: http://Bus
Postat av: isabella

haha visst

2009-02-08 @ 14:10:47
URL: http://bellhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0