helg

hejsanhoppsan, jag har inte skrivit på typ 3/4 dagar så jag tänkte skriva lite nudå när internet funkar. fredag: sandra & iman kom och plinga på mej så va jag med dom vi gjorde inte så mycket som ni behöver veta haha, men typ klockan 8 gick iman hem och sandra sov hos mej vi gick till maxi på klockan 9 och va där ett tag sen träffade vi sanna där & så sa sanna att hennes mamma kunde köra hem mej & sandra sen om vi va klara snabbt, men ialla fall vi köpte lite godis och dricka sen så körde sannas mamma hem oss, sen när vi kom hemme fixade vi mitt rum lite sen så kollade vi på någon film kommer inte i håg vilken menmen efter det kollade vi på bert & tog lite kort, och sen fixade vi oss och sen så sov vi, lördag: lovisa ringde och väkte oss och frågade om vi ville göra något och då sa vi visst så vi låg klar i sängen en stund och kollade klart på bert vi såg inte hela igår vi råka somna haha, sen fixade vi frukost och då kom lollo till mej å vi åt sen så kollade vi på heart breakers å sminka oss, sen gick lovisa hem och åt så jag och sandra gick hem till sandra & åt sen så gick jag och sandra till maxi och köpte något gott sen så väntade vi på bussen som aldrig kom men det går inte bussar från maxi till svb så vi tog bussen till brb sen där ifrån till svb, sen va vi framme hos lollo. och vi hadde höpt tre filmer men såg ingen haha så vi bara chilla och så. söndag: kom hem från lollo typ 1 sen har jag inte gjort ngt typ, ska kolla på mean girls nu mohaha, pusshej <3

Kommentarer
Postat av: luvisa

aah, jag väcke ju er. Sandra va ju vaken. De va ju du som sov som en gammal apa jue !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0