hemma

hejhej, kom nyss hem från regina hande sjukt kul igår jag tycker ni ska ta och läsa hennes blogg www.reginaz.blogg.se , den e cool :) och sen tycker jag ni ska ta och läsa www.potatismos.blogg.se , men iallafall min  dag ser ut så här : just nu är carro här och hon ska dra runt tre tiden sen efter det ska jag inte göra något så smsa/ring mej , sen ikväll ska jag nog va med sandra hon e cool haha, och vi ska kanske slagga men vi får se jag hoppas vi ska det iallafall. och nu sitter jag här & försöker få lovisa hem från fjällen det går inte så bra för att hon kommer hem på lördag den ungen XP, www.lluw.blogg.se heter hon , menmen vad vill ni läsa om? jag får för lite komentarer jag vill ha mer, så det är bara att skriva :), gillar ni min nya design? hur mår ni? vad gör ni?... haha jag kommer inte på något mer så bäst för er att ni komenterar haha :) nu ska jag kolla på våra bästa år så smsa mej om ni har mitt nummer ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0