inne igen

eller inte precis inne igen men kom in 0.30 eller något sånt, har ganska tråkigt just nu men jag tror jag ska ta och sätta på någon bra film vet ni någon så äre bara att skriva de det skulle va as bra tack (a), jag fyller år om fyra dagar woho! känner mej ganska stolt & stor :), haha jag har önskat mej ganska onödiga saker som jag typ inte kommer få : en data en mobil , kläder & smink  persentkort på farsta pengar, aa och lite annat som jag inte kommer på just precis nu, menmen man får hoppas på datan för den jag har nu suger verkligen, och när jag säger suger så menar jag verkligen mer än suger, den e jätte seg & ibland tar det år att få upp internett & när man får upp de stängs den av lixom asjobbigt,
och jag e as stolt just nu för mitt hår växer som bara den, ( för er som inte vet så klippte jag av mitt hår ganska långt ) men om ett år har jag lika långt som jag hade då så det är lungt. ja då har jag inte så mycket och säga mer än att malin skickat en present till mej efter som hon bor i gbg så hon kunde inte komma på onsdag så hon skickade asgulligt tycker jag iallafall det va en film johan tucker must die,  och sen va en tröja & smink, och lite sånt. men nu ska jag ta och kolla på johan tucker must die , (a) har sett men den e så bra så jag måste se den igen. jag vet jag e lite konstig jag har ju sett den 10 gånger och jag e seriös nu, den går på canal + och jag e värsta tv nörden så jag kolla alltid på tv, ( nästan iallafall) jag tänker inte säga något alls om filmen ni får kolla sjävla men jag säger bara den e typ den bästa filmen ever!  den måste ni verkligen se asså , den är bättre än bert & i love bert å jag tror alla fattar det för jag kollar på bert 24/7 men jon tucker e bäst. (a) ingen tönt film bara för att jag tycker den e bra... men nu ska jag sluta snacka. jag tror inte jag skriver något efter jag har kollat på filmen men om jag inte gör det så säger jag godnatt & puss nu så att jag inte glömmer det.
 

Kommentarer
Postat av: sara

den e jätte bra :)

2009-02-08 @ 02:12:26
Postat av: isabella

haha visst?

2009-02-08 @ 02:12:48
URL: http://bellhoe.blogg.se/
Postat av: Kjellis. <3

Fiiiiiiiin bild på deeeeej sööööötnos. :D <3<3<3

2009-02-08 @ 13:39:47
URL: http://Bus
Postat av: isabella

hahah kjellis !

2009-02-08 @ 14:10:24
URL: http://bellhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0