John Tucker Must Die

Hejsan ska kolla på John Tucker Must Die nu & fixa tost å te. kollade nyss på den rätte för rosling han Hugo va fett söt :O, och att någon knarkar fyfan asså jag blev lite äcklad där.. seriöst fett äckligt men i alla fall jag ska berätta lite om John Tucker Must Die det är en film ni verkligen måste se den är jätte bra.
- När skolans tre snyggaste tjejer upptäcker att John Tucker ( Jesse metcalfe ) har bedragit dem allihop bestämmer de sig för att hämnas ordentligt. NU ska Rucker tvingast ändra på sig . annars kommer de att förvandla honom från skolans cooling till skolans skämt! kommer trion verkligen lyckas göra om denne evige player till en seriös pojkvän? 
Men jag orkar inte inte fixa bild för internet är lite konstigt men ni måste se den haha, men nu ska jag kolla på John tucker så jag måste säga hejdå nu innan intenet stängs av så så puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0