test

Längtar du till mest just nu? landet
Har du för kläder på dig? mjukis & puma tröja
Gjorde du igår? va med regina  
Åt du senast? flingor
Har du för mobil? sony ericsson
Köpte du senast? godis
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? SKRIKA?

VEM/VILKA

Kramade du senast? pappa
Slog du senast? regina
Fick du sms från senast? danne
Pratade du med i telefonen senast? caroline
Saknar du mest just nu? malin
Tycker du om? ÄKTA vänner
Älskar du? vissa
Vet mest om dig? gud :O

ALLMÄNT

Har du pussat en groda?
haha nje
Kan du hjula? ja men jag suger
Biter du på naglarna? iband bara :D
Vad skulle du göra om du vann en miljon? bli sjukt glad
Vågar du flyga fallskärm? kanske :)
Har du sjungit inför publik? AAAAA JAG SKÄMDE UT MIG
Spelar du cs/wow eller något liknande spel? nej eller bara en gång (a)
Är du hungrig? ja
Är du blyg? nejdå
Din första kärlek? HHAHA
Skulle du kunna göra allt för? jag vet inte riktigt... många

Kommentarer
Postat av: Majkie - hockeyfru och hemmafru

vad är coolt?

2009-02-24 @ 14:56:41
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mia

Aah.. Händer idag?

2009-02-24 @ 16:05:30
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0