trött

tjoo, sitter här och tråkar sönder kollar lite på tv&lyssnar på musik på luren.. gammla låtar man har där haha! dom flesta e jätte dåliga menmen, snart ska jag stänga av datan.. vet inte varför men jag orkar bara inte va inne men innan jag ska sova ska jag kolla på sex and the city som e nu haha& efter det ska jag kolla på 2½men som börjar 0.25-01.20 jag vet jätte sent menmen, och nu har jag äntligen läst ut gömda eller läst ut den för andra gången men jag glömde vad som hände så jag tyckte jag behövde läsa om den haha. och nu ska jag börja läsa asyl som jag redan hade läst 2 kapitel av jag vet jag äger! och sen kommer jag inte på något mer att skriva i min tråkiga blogg så pusshej&godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0