'

orkar inte skriva rubrik så det fick bli en ' sån sak (aa), min iallfall jag kom precis hem från ett möte med skolan haha! men nu e jag hundrig så jag ska kolla va det finns som pappa har fixat åt mej, sen väntar man ju på days som börjar 12:50 på trean alla borde kolla faktiskt! sen idag kanske jag ska va med regina vi ska kolla på förj då hon ska tona mitt hår , ( tror det blir mörkbrun eller jusbrun ) men jag vet inte än och jag måste köpa hår förlängning mitt hår e kort jag klippe av själv jag hade bara lust haha, jag vet jag e smart men gjort e gjort. efter de blir det någ tv man kan ju inte missa one tree hill som börjar 16:10 på 5an för er som inte visste de men nu vet ni och alla kollar då. men nu ska jag äta så jag skiver någ lite i kväll om inte det blir ett till inlägg snart men tror inte de, pusshej <3

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha asrolig blogg bella , ;D

2009-01-27 @ 19:03:00
URL: http://potatismos.blogg.se/
Postat av: isabella

hahaha självklart sandra :)

2009-01-27 @ 23:22:34
URL: http://bellhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0