.

vaknade halv 7 idag sen åt jag&fixa mej aa och ja mycket annat. sen tog jag bussen till handenssjukhus. efter dettog jag bussen till kusinerna och passade deras hundar ( dom e assöta) :) sen efter de så kom farmor med donken haha jag e as sjuk,  jävla förskyld kan knappt prata jag låter som en fulltometenisse haha. men jag känner mej mycket bättre nu så. idag lite snanare ska jag någ va med lajjnda yää, ska bli kuligt faktiskst. och nu gör jag typ inget kollar lite på bert - berts röjiga rockliv, låt mig va omogen? (aa) och sen äter jag kladdkaka eller vafan det är ?ja nu har jag någ sakt allt jag gör.. ajuste nu kom jag på att jag skulle säga hur färjen blev den blev faktiskt finare idag. aja nu ska jag gå ner och hämta glass så pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0