haha

hejsan, kom nyss hem från regina vi kollade på bert&nån annan film kommer inte ihåg va det hette&sem baka vi kladdkaka( jag åt uppe en hel halva känner mej som ett fetto!) hahaha, menmen nu sitter jag här och väntar på att 2½men ska börja jag e fan beroende av 2½men hahah! men så ere ju sjukt bra. imorgon ska jag typ va med lajjnda en jävligt saknad unge asså! jag vettefan vad vi ska göra men något kuligt blir det... jaja 2½men börjar fan 01:20 så jag får va uppe ett tag till sen slaggar jag så ni vet, ( jag e as förskyld! :(  kanske bra att vet haha) det e synf om mej fan! menmen jag har inget mer att skriva så jag tror jag skriver mer imorgon på morgonen men jag vet inte än men jag tror, vi hörs senare. pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0