-

Nu ska jag va lite rolig, är jätte glad & jätte pigg sov i 10 minuter. Nu ska jag berätta om några utav mina vänner dom som betyder jätte mycket för mig & som har hjälpt mig igenom allt orkar inte skriva så mycket men lite ska jag orka.

- Sandra Johansson.

en person som alltid finns där för en när man behöver nån som mest så finns hon alltid där. En person man kan dela både skratt&gråt med. Hon är den jag kan va mig själv med & när jag säger själv menar jag verkligen de, Sandra om du läser de här så vill jag att du ska ta åt dig jätte mycket & du ska oxå ta åt dig av de här 'jag älskar dig sjukt , & jag finns alltid här för dig <3



- Regina Callander
En person som dig ska alla ha i sitt liv, det är alltid du som bryr dig mest du ger aldrig upp & du betyder jätte mycket för mig vet inte hur jag skulle klara mig utan dig? Det finns mycket mer jag skulle vilja skriva men jag orkar inte så de här får räka, Utan dig inget mig tack för att du finns <3


- Lovisa Bernsveden
En text säger mycket men inte allt men jag ska försöka.
När jag träffade dig för första gången i förskolan va vi jätte konstiga så jag kommer inte skriva något om de
för att inte skäma ut någon av oss haha! Så jag ska säga att jag hadde tur som fick dig i mitt liv & tack för alla minnen
å jag hoppas det blir mer, <3

haha sorry för bilden men hadde ingen annan ! <3


- Imane Eljahid
Första gången jag såg/träffa dig va på dagis när jag va&hälsa på min mormor å det va en utav dom bästa dagarna i mitt liv jag träffade en person som va/är äkta, när jag tänker på dig/oss tänker jag på tiden i 4an&5an är vi va så tajta och vi sov över hela tiden & åkte till handen hela tiden när allt va perfeckt. Nu är vi på aldrig med varandra & jag saknar dig jätte mycket Imane vi måste verkligen taigen den här tiden! aja nu blev det för lång text haha men de jag försöker säga är . lämna mig aldrig för jag tror inte jag skulle kunna föreställa mig ett liv utan dig gumman <3

tänk inte på mig! hadde ingen annan bild på imane.

- Linda Sotkasiira
Kanske lite konstig att ditt namn kom upp här men du betyder jätte mycket för mig även om vi nästan aldrig träffas längre så kommer jag ihåg alla år med dig & allt har varit underbart och sen skulle jag vilja ta tbx alla ful&dumma ord jag har sakt till dig de va onödigt&korkt men gjort är gjort& jag saknar dig så mycket å jag hoppas att vi tar igen allt. <3


- malin h
malin malin jag orkar inte med ditt länga efternamn förlåt haha men ändå.
har känt dig hela mitt liv & vi bor jätte långt ifrån varandra så vi träffas ju inte så mycket men
vi pratar ändå mycket och försöker hålla kontakten du betyder allt för mig du är allt, du är min bästavän
min kärlek. Och nu har jag ingen bild på dig alls bara ditt huve &hår å det är ingen idé att lägga in så jag säger bara de hära. jag älskar dig mest av allt <3

Och det finns många mer men jag orkar inte skriva mer nu så de får räka <3


Kommentarer
Postat av: lu'

isabella! du kan få en annsn bild. ja ser cp ut !

2009-03-05 @ 16:37:49
URL: http://lluw.blogg.se/
Postat av: isabella

hahah okej !

2009-03-06 @ 02:09:48
URL: http://bellhoe.blogg.se/
Postat av: imane

naw fett söt gmn jag saknar okså tiderna som vi har haft och allting :(

2009-03-06 @ 16:19:55
Postat av: isabella

<33

2009-03-07 @ 13:05:49
URL: http://bellhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0