23/24

Måndag : kom hem runt 1 tiden så jag kollade på våra bästa år sen slutade Sandra 14.10 så jag gick till söderbymalmsskolan eller Imane , Lovisa & Sandra mötte mig vid torvalla & sen gick jag me Sandra in i hennes skola hon skulle hämta engelska sak & då såg jag adde & någon inte fint men i alla fall, sen tog vi gick vi till p & Sandra fick vänta i ett väntrum för jag skulle göra en sak astråkigt men iallafall sen gick vi till bussen & åkte till Farsta c & vi köpte inget men vi åt på kina bara sen skulle pappa hem ( han jobbar i farsta ) så han köra hem oss till mig sen så tränade jag & Sandra haha & sen efter det gick Vi ut & sprang men Sandra skulle hem så jag fick springa själv sen men det gick ganska bra ändå sen är det inte så mycket mer att veta om måndag. Tisdag: Kom hem 1 & sen slutade Sandra lite tidigt så hon kom hit & sen tränade vi haha & sprang/gick till friskis & svettis haha & tbx till mig å badade & sen gick Sandra hem & då åt jag, och nu kollar jag på Den rätte för rosing hhaha & HUUUGO OMG VA SÖT JAG DÖÖÖR! Men iallafall jag ska göra te & macka nu sen ska jag kolla på tv ett tag sen ska jag försöka somna till elva vi hörs imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0