6 - 7 mars

Hejhopp kom nyss hem från Sandra jag sova där i går. Fredag: Efter att Lovisa gick så satt vi vid datan & lyssna på Sandras tråkiga musik som är sämst&efter de så gick vi till köket & satt vi datan fortfarande å åt hallon och grädde och jag läste väldens bästa bok men den va as sorlig alla måste läsa pojken som kallades det.Den är skit bra det handlar om en pojke som är 5 år som blir misshandlad & får svälta men jag orkar inte förklara så ni får ta & läsa den. Och efter de så kollade vi på nicke & nilla haha hadde typ aldrig sett det så Sandra tyckte vi skulle ta oss en liten titt men Sandra somnade nästan så jag satt uppe och dog. Och sen Vaknade Sandra & sa att vi skulle gå till henns rum och kolla på en annan film så vi gjorde det & kollade på bring it on den är inte så bra men lite men sen somnade Sandra så ja va uppe själv vid halv fem somnade jag äntligen. Lördag: Efter vi hade vaknat så satte sandra på musik & datan så satt vi och kolla på spöksak asläskigt :O JAG DOG! Och sen efter de så åt vi lite Och sen så åkte jag hem för dom skulle åka någon stans & nu städar ja och pappa huset, snart ska vi dra till ikea. Ska hjälpa till lite mer nu så det går snabbare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0