Helgen

Fredag: Anna följde med mig hem så hämtade jag pengar och sen gick vi till maxi skulle köpa lösnaglar men dom hadde inte de jaq ville ha så vi åt på donken eller åt & åt Anna tog kaffe? ( fattar inte varför ) men hon tyckte det va gott! Sen gick jag hem & städade huset behövdes verkligen , sen kom pappa hem med kebab till mig & då ringde Sandra mig & sa att hon & hennes pappa kommer & hämtar mig så jag åt & fixade mig & pakade sen kom dom & då åkte vi till handen c & hyrde film white chick haha fett skön den va asså sen efter det kollade jag på nån film om en råtta fett skön den va men den va lite lång tråkig jag plågade mig med det medans Sandra satt vid datan den nörden. Sen gick vi ut & gtog kort & så sen gick vi in & somna klockan fyra. Lördag: vaknade typ 10 & Sandra va vaken & satt vid datan så jag satte på one tree hill & satt och nörda sen kom Sandra & kollade med mig sen gick vi och åt lite & va inne på datan sen sa vi att vi skulle sova hos mig så då ringde jag pappa & fråga å då sa han att vi fick så vi satte oss vid datan igen & då ringde Sandras pappa & fråga om vi ville ha något att äta å det ville vi såklart kebab tog båda & sen satt vi & åt de jätte gott sen körde Sandras mamma hem oss till mig & då kollade vi på tv mtv såklart vi kollade i år sen somnade vi typ ett.
Söndag: vaknade 11 då kollade vi på mtv & åt lite & inget mer typ sen skulle Sandra hem så jag gjorde inget mer som är så roligt kollade på den rätte för rosing/one tree hill/gossipgirl.

så söt

Kommentarer
Postat av: imane

kan vi va på onsdag och åka till frasta och köpa kläer hah :)(L)

2009-03-29 @ 22:43:13
URL: http://eeljahid.blogg.se/
Postat av: isabella

ja men du jag ska ha 500 av dig haha jag köpte smink & kläder till dig ;)

2009-03-30 @ 20:56:44
URL: http://bellhoe.blogg.se/
Postat av: isabella

ja men du jag ska ha 500 av dig haha jag köpte smink & kläder till dig ;)

2009-04-01 @ 15:00:17
URL: http://bellhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0