ikea?

FÖÖÖÖÖRLÅT! Jag har inte skrvit så mycket men mitt internet suger.. idag kanske jag skulle va med Sandra men vet inte för hon är med Sanna men får se annars ska jag nog inte göra något tror jag kanske ska dra till ikea med pappa men han har ganska mycket att göra så vi får se men jag ska fixa mig & så jag är jätte trött men ändå. Och jag ska berätta lite om igår efter vi kollat lite på gossip girl så tog vi ansiks mask & fixa chips å sockerdrick sen efter det så satt vi lite vid datan & efter det så sminka vi oss & gick ut och fofta lägger in bilder sen i kväll nät vi kom hrm runt åtta tiden skulle Lovisa hem så jag & iman åt ben & jerrys å fixa lösnaglar hahah jag har på mig nu jätte svårt att skriva det gör ont hahah ! Jag har precis ätit och så men mitt rum ser jätte fult ut & är stökigt så jag måste nog städa lite nu tror & sen ska jag kolla klart på gossip girl i love nate & chuk haha fett skön asså. Om inte jag skriver så mycket imorgon är det för att intenet inte funkar eller för att jag ska dra till mormor & morfar imorgon morfar fyller år så ni vet aja ska fortsätta kolla på my loove nate & chuck alltså gossip girl haha. Vi hörs nog lite senare pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0