jag äger eller inte

Ja nu har jag faft sönder min tv tror jag det är myr krig sak & den stängs av & sätts på jätte jobbigt ! Nu kom det bild woho & nu stängdes de av .. :/ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va jag är sur får man inte slå på sin tv eller vad? snart börjar inget så jag missar ju inte på tv men ändå jag stör mig. haha jag måste ha fet text idag för det ät fettis dagen idag ( enligt mig ), det där va bara en ursäkt haha skoja ba men jag är inte så mycket på humör just nu ska nog kolla på någon film på mr bean min idol ! Ja sen harjag ingen aning jag är hungrig just nu men jag orkar inte gå ner & hämta något jag vet jag är lat jaja jag fattar ingen aning om varför jag skrev det men körhårt. Okej ja ska va lite mer seriös nu tror jag ska kolla på rosa the movie snart bara för att se wille/freddy haha jag är sjuk men jag är faktiskt sjuk på riktigt jag har ont i magen & huvet jag stör mih. ( Orkar inte ändra om jag skriver fel ) Det är inlägget ska va tråkigt jag ska ge tips sen men nu orkar jag inte så jag ska fixa käk nu sen ska jag kolla på gossip girl är beroende av det nu orka rosa haha kommer ändå bara hoppa över alla sener wille är med i eller han kanske stavas ville aja pusshej <3

skit söt


Kommentarer
Postat av: tove

HAHAHHAHAHA, jag avgudar han. de är han i rosa :D

2009-03-23 @ 11:29:56
URL: http://fukkfejs.blogg.se/
Postat av: isabella

haha :)

2009-03-24 @ 20:35:31
URL: http://bellhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0