john tucker must die

Ja rubriken säger ganska mycket nu är jag hemma & Sandra slaggar hära & vi kollar på John Tucker must die, innan Sandra kom hit så städade jag lite & inget typ men i alla fall  Sandra ringde & fråga vart jag va vid 8 tiden och sen bomba hon ett tag sen så kom Sandras mamma & hämta mig å vill gick in på pias & jag snacka med min kompis är han är cool & vi är coolast tsm !  ( Sandra garvar ) , sen efter vi hadde varit där så åkte vi till Sandra & kolla på skitfestivalen & Emd vann inte bajsa på maddepadde ( Sandra drar ett stämt ) , viktigt för er att veta.. {jag tyker bela e jete kool //sandra}, jadu då vet man / isabella, men nu ska jag va lite seriöst om jag kan  ( Sandra slår mig ) , ( Jag ha ont nu ) Mohahah, Sandra johansson must die säger jag bara! Är man skön så är man vad kan man gör åt det liksom? :O, erkänn jag är c00l!???

{ vem tkr inte att den här gubben är cool ----> o__O /sandrushka
Okej nu ska jag va seriös vi ska va uppe ett tag till sen slagga coolt vavavav? 
vi kollar på mitt super ex nu den är skit skön mohha sen ska vi kolla på gossip girl säsong ett plett, jaja jag är oseriös men orka va seriös jag är konstig jag vet! Orkar inte skriva mer så vi hörs imorgon godnatt coolingar ;D<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0