kan inte sova :(

JAAAAAAAAAAAAG KAN INTE SOVA!!!!!! Just nu är jag jätte sur kan inte sova kan inte slappna av  vad är fel med mig? :S Så ist för att försöka sova tänker jag sitta vi datan & kolla på film snart jag tycker inte det är någon ide att ligga i sägen och inte kan sova inte äns slappna av. Åh jag har så tråkigt och är jätte trött och grinig... Förlåt om jag är negativ i de där inlägget men jag skriver ett gladare i nästa jag lovar. Och sen tänkte jag säga att jag saknar malin h så mycket hon måste komma hem snart orkar inte två veckor till utan henne lixom! och sen ska jag säga att jag saknar moa & carro jätte mycket <3, men i alla fall nu ska jag kolla på film tänker ta en som jag har sätt 100 gånger & som är tråkig så jag kan sova haha så jag ta Mean Girls ska berätta om den oxå.


-  Cady ( Lindsay Lohan ) tror hon kan allt om de starkaste överlevnad efter att vuxit upp på den afrikanska stäppen med sina föräldrar, som är zoologer. Men djungelns lag får en helt ny inneförd när den 15-åriga Cady, som tidigare har undervisats av sina föräldrar, för första gången börjar skolan. När Cady försöker hitta sin roll bland stortfånar,mattesnillen & andra gäng råkar hon ut för sklans självutnämnda härskarinan: den coola och beräknade Regina ( Rachel McAdams ) som även är ledaren för skolans tuffaste gäng ´´Plastics´´. När Cady faller för Reginas ex pojkvän blir Regina rasande ovh beslutar sig göt att förstöra Cadys framtid på skolan. Även Cady får vässa klorna när hon hamnar mitt i en otroligt vildsint kamp som får hela skolan att ta betäckning.


haha den kanske inte låter så bra men första gången man ser den älskar man den sen tröttar man men det är en annan sak, skriver nog lite mer ikväll om jag inte somnar haha puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0