orka

Ååå! Jag är så trött just nu vill bara sova men vill inte missa Domenicos program såklart. Idag har jag inte gjort något alls bara haft tråkigt som vanligt åt hos farmor & så men annars har jag inget & sen har jag tränat äger man eller vad? Jag är asstolt! Yeah men nu ska jag ta mig en liten titt på Bert haha länge sen man såg det men jag vill så låt mig (a), det kommer inte bli några mer inlägg i kväll för jag ska försöka sova inatt jag måste börja sova haha men orkar ändå inte gör internet funkar inte eller jo men när det funkar är det så segt & stängs av & på hela tiden jätte jobbig! imorgon har jag inget planerat så jag nås på luren men nu ska jag ta & stänga av datan vet inte varför men orkar inte sitta vid datan är för trött ska bara chatta lite med dani på msn sen ska jag stänga av [email protected] adda, men hejdå & vi hörs nog imorgon om sega internet funkar pusshej <3


Kommentarer
Postat av: regina

hon va inte ens inne typ xd?

eller tror itne de

2009-03-17 @ 23:47:01
URL: http://reginaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0