trötter

Sha kollade nyss på den rätte för rosling det va ganska roligt haha. Kollar på desperate housewives orkar inte skriva så det får bli lite förkortingar och sen ska jag kolla på christin sen måste jag sova ska upp tidigt imorgon ska oxå gå & klippa mig och åka till farsta med Imane ska bli jätte kul hihi, jag är astrött just nu så jag kommer inte orka skriva så mycket. Just nu planerar jag & lollo fredagn hahahaha töntar vi är men vi snackar inte så mycket lollo har tappat bort sin mobil så vi måste & imane har inga pengar så hon kan inte smsa. Ska ta bort smink & fixa mig sen ska jag palla mig över till sängen och slöa framför tvn. Pusshej vi hörs imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0