yää

Ingen farsta idag bara hemma hos sandra coolingen. Nu sitter vi vid datan och jag smsar med min polare robert hahah vi har faktiskt bra kontakt fortfarande och det är ju bra tror jag? Aja kom jag hem halv två sen satt jag vid datan och åt gott sen ringde jag till Sandra och frågade när dom skulle komma ( asså Lovisa&Sandra ) och då orkade inte Lollo åka till farsta så jag kom till dom och sen höll jag på med Sandras hamster sötsak (a), sen efter de åt vi lite och kolla på våra bästa år i love it ! efter de så gjorde vi inget typ .. eller jo men orkar inte berätta.Och jag kanske ska slagga här eller så ska Sandra slagga hos mig vi får se.Och nu ska jag nördläsa mig nu så pusshej skriver sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0